ترانه های زخمی
ترانه های زخمی
ای وای زمحرومی دیدار و دگر هیچ

 نم نم باران که زد                روی چشمان ترم

زنده شد در یاد من               خاطرات دلبرم

 

دلخوش از یک بوسه و           سر خوش از آغوش هم

از وفا جامی به دست             تا کنیمش نوش هم

 

پایمان بر روی ابر                   جایمان در آسمان

بی خبر از هستی و               غافل از دور زمان

 

گرمی هم صحبتی                 زیر نور ماه

ناگهان شد سردی                  طعنه های آه

 

غنچه احساسمان                  یخ زد و افسرد

از خیانت کودک                      عشقمان هم مرد

 

دیگر ای باران نبار                    من گل دردم

جرعه نوش دشنه                    خار نا مردم



نظرات شما عزیزان:

پنهان
ساعت3:05---4 آبان 1391
سلام

خیلی نوشته تون زیبا بود

این قشنگتر بود

.

خوشحال میشم که به تلخ من هم سری بزنید
پاسخ: سلام ممنونم از لطفت حتما این کارو میکنم راستی لینکتم کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:نم نم باران , شعر عاشقانه, توسط فرانک
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.